INCHIESTA
Chì ci hè u scambiu trà a creazione d'energia verde è a distruzzione minera
2022-04-26

What is the trade-off between green energy creation and mining destruction


A scuperta di u telluriu induce un dilema: da una banda, hè necessariu di creà un gran numaru di risorse energetiche verdi, ma da l'altra banda, i risorse di a minera pò fà un gran dannu à l'ambiente.


Chì ci hè u scambiu trà a creazione d'energia verde è a distruzzione minera

Sicondu à un rapportu in u MIT Technology Review, i circadori trovu sottu à a superficia oceanu metallu raru, ma largamente purtatu a scuperta un prublema pressing: in u prucessu di u sfruttamentu di risorsi naturali, unni avissi a traccià una linea.


Sicondu a BBC, i scientisti anu identificatu un telluriu di metallu di terra rara assai riccu in i monti marini à 300 chilometri da a costa di l'isule Canarie. Circa 1 000 metri sottu à a superficia di u mare, una roccia di dui pollici di grossa incassata in e muntagne sottumarine cuntene un telluriu di metallu raru sopra à 50 000 volte quellu di a terra.


Tellurium pò esse usatu in alcune di e cellule solari più efficaci di u mondu, ma hà ancu prublemi chì sò difficiuli di sfruttà, cum'è parechji metalli di terra rara. A muntagna pò pruduce 2.670 tunnellate di telluriu, l'equivalente di un quartu di l'offerta tutale di u mondu, secondu u prugettu guidatu da Bram Murton.


Questa ùn hè micca a prima volta chì a minera di metalli rari hè stata nutata. Tutti i metalli sò cunnisciuti chì esistenu in rocci à u fondu di l'oceanu, è certi urganisazione anu dimustratu interessu à a minera. Nautilus Minerals, una sucietà canadiana, hà inizialmente affruntatu a resistenza di u guvernu, ma hè avà travagliatu per caccià u ramu è l'oru da a costa di Papua da 2019. A Cina studia attivamente cumu per scavà metalli da u fondu di l'Oceanu Indianu, ma hà ancu. per inizià ufficialmente. I risorsi di u fondu marinu sò attrattivi, è a nostra ricerca attuale nantu à e vitture elettriche è l'energia pulita hà allargatu a dumanda di metalli rari è metalli preziosi. I risorsi di a terra sò oghji caru per sfruttà, ma l'accessu à queste risorse da u fondu di u mare pare chì a prubabilità di risponde à a crescente dumanda di energia pulita in u futuru. È hè chjaru chì i sviluppatori ponu fà un grande prufittu.


Ma u paradossu hè chì ci sò avà parechji studiosi preoccupati di u dannu ambientale di sti schemi. A principiu di questu annu, per esempiu, un'analisi di e teste di a minera di u mare prufondu hà dimustratu chì ancu i prucessi di piccula scala puderanu distrughje l'ecosistema marini. U timore hè chì l'azzione più grande porta à una distruzzione più grande. È ùn hè micca chjaru se l'ecosistema disturbatu, cumu pruvucarà cunsequenze peggiori, ancu pò interferiscenu cù i mudelli climatichi di l'oceanu o a segregazione di carbone.


A scuperta di u Tellurium suscita un dilema inquietante: da una banda, hè necessariu di creà un gran numaru di risorse energetiche verdi, ma da l'altra banda, queste risorse di a minera pò causà assai dannu à l'ambiente. Questu suscita a quistione di s'ellu i beneficii di u primu superanu e cunsequenze potenziali di l'ultimi. Rispondi à sta quistione ùn hè micca simplice, ma pensendu ci dà una visione più s'ellu simu pronti à scopre u so valore.


Copyright © Zhuzhou Xin Century New Material Co., Ltd / sitemap / XML / Privacy Policy   

A casa

PRODOTTI

Nantu à noi

Cuntattu